Breng uw doelgroep in beweging met digitale buitenreclame

Met digitale buitenreclame kunt u uw boodschap afstemmen op het moment, de actualiteit en zo uw advertentie perfect laten aansluiten op de wensen van uw doelgroep. Digitale reclame is nu mogelijk op veel top locaties bij u in de buurt.
.
Zichtbaar in het hart van de stad
De lichtmastreclame is beschikbaar op de belangrijkste locaties in het centrum van de stad en drukke invalswegen naar de winkelgebieden.
Speel in op de actualiteit
Pas uw advertentie aan wanneer u wilt en u boodschap sluit altijd perfect aan bij het moment en de doelgroep.
Aankoopimpuls geven
Met het uitgebreide aantal locaties kunt u perfect nog een laatste verkoopimpuls geven en uw klanten aanzetten tot een bezoek aan uw winkel of vestiging.
Vrijstaande digitale abri
- Premium locaties met hoog bereik op de invalswegen
- Schermformaat 1500 x 2120 mm
- Dynamische content
Digitale lichtmastreclame
- Hoge resolutie en krachtig beeld
- Altijd zichtbaar op minimaal 3,5 meter hoogte
- Fijnmazig netwerk op belangrijke locaties
- Profiteer van de kracht van herhaling
- Dynamische content
Reclamebord verlichting
- Hoge mate van aandacht bij doelgroep
- Trekt 24 uur per dag de aandacht
- Wordt vaak toegepast op lichtmastreclame
- Profiteer van de kracht van herhaling
De voordelen van digitale actiecommunicatie
- Altijd en overal zichtbaar, niet te missen
- Elke dag nieuwe locaties beschikbaar
- Beheer uw eigen advertenties met ons online advertentieplatform

Digitale reclame
Buitenreclame blijft een van de efficiëntste methoden om uw zaak aan te prijzen bij het publiek. Naast klassieke reclameborden duikt digitale reclame meer en meer op in stadscentra en langs drukke verkeerswegen. Digitale buitenreclame biedt belangrijke voordelen en bezit bovendien veel meer mogelijkheden dan conventionele reclameborden.
De pluspunten van digitale reclameborden
Buitenreclame op strategische locaties bereikt een grote massa mensen. Dit geldt des te meer voor digitale buitenreclame. Digitale reclameborden bezitten een grote helderheid en zijn uitstekend zichtbaar, zowel overdag als ’s nachts. Ze vallen in het donker nog meer op dan verlichte conventionele reclameborden.
Met digitale buitenreclame is het mogelijk om verschillende reclameboodschappen beurtelings te tonen. Per dag kan een boodschap meer dan 1000 keer herhaald worden. De reclame-uitingen kunnen ook aangepast worden aan het tijdstip van de dag en aan de actualiteit. Dankzij de digitale technologie ontwerpt, beheert en wijzigt u zelf eenvoudig uw reclameboodschappen.
Het weergeven van bewegende beelden en animaties is met digitale displays geen enkel probleem. Bewegende beelden trekken veel meer de aandacht van het publiek dan statische borden. Een digitaal reclamebord is zodoende ideaal voor actiecommunicatie. Doordat om de 6 seconde een nieuwe reclame uiting wordt getoond, is dit medium veel minder storend dan een reclamespotje op televisie of een online preroll filmpje van dertig seconden.
Digitale informatieborden
Het verspreiden van reclameboodschappen via digitale informatieborden is een ideale manier om uw zaak in de kijker te zetten. Vele gemeenten gebruiken digitale informatieborden om diverse mededelingen te doen en om de aandacht te vestigen op activiteiten en evenementen. Adverteerders maken van deze digitale informatieborden dankbaar gebruik voor reclame-uitingen. Een digitaal informatiepaneel wordt uiteraard veel bekeken. Met reclame via een digitaal informatiepaneel bereikt u snel uw doelgroep.
Neem contact op met de specialisten
Nog geen ervaring met digitale reclame? Aarzel niet om met ons contact op te nemen. NPB Media is meer dan 80 jaar actief en is marktleider in buitenreclame. U mag rekenen op de professionele hulp van onze specialisten. Wij stellen de meest geschikte reclamedisplays voor en kiezen de beste locaties voor u uit. Zet uw bedrijf op de kaart samen met NPB Media.
Digitale buitenreclame programmatic inkopen?
Digital out of Home advertising (ook wel bekend als DOOH) is dé sterk opkomende innovatie in buitenreclame. Onze digitale schermen in diverse formaten, verbonden met internet, vervangen de traditionele posters en abri’s. Op eenvoudige en dynamische wijze kunt u bij ons op zo’n 70 locaties in de openbare ruimte uw content tonen. Via programmatic advertising koopt u zichtbaarheid en bereik flexibel, kostenefficiënt en desgewenst zeer specifiek in – qua locatie, timeframe en frequentie. Uw doelgroepen zien uw boodschap op uiteenlopende digitale schermen in de openbare ruimte. Relevantie én het juiste moment: dát is de grote kracht van DOOH.
Heeft u interesse om digitale buitenreclame programmatic bij ons in te kopen? Neem contact op met Hans Veldhorst via info@npbmedia.nl of bel 088-1335533.
De nieuwe manier van gericht digitaal adverteren
Hoge attentiewaarde
Bewegende en verlichte beelden trekken snel en lang de aandacht.
Meer impact
Door de wisselende beelden en boodschap valt u meer op en wordt het reclame-effect versterkt.
Relevanter
U kunt elk moment van de dag uw boodschap wijzigen en daarmee nog relevanter zijn voor uw klanten.
Innovatief imago
Hoor bij een van de eerste merken die digitale lichtmastreclame gebruikt.
Altijd zichtbaar
Uw boodschap is op 4,5 meter hoogte en doordat deze 24/7 verlicht is, niet te missen.
Toplocaties
Altijd op locaties met een hoog bereik van inkomend verkeer, voetgangers en winkelend publiek.
Direct advies van een specialist digitale buitenreclame?
- Meer impact
- Meer klanten
- Meer omzet