KinderVilla
Natalie Feijen, mede-oprichter van KinderVilla, over lichtmastreclame
“In een periode dat het minder ging, wilden we zichtbaarder en vindbaarder zijn. Daarom hebben we gekozen voor lichtmastreclame. Nu worden er gelukkig weer meer baby’s geboren. En dat betekent dat wij ook weer groeien. Voor aankomende ouders is het belangrijk dat men aan KinderVilla denkt. Dat werkt zeer goed met lichtmastreclame, want dan ben je permanent in beeld.
Als A-merk moet je zichtbaar zijn
Als je in je auto zit, ontkom je er niet aan. En onbewust slaan de mensen het op. De naam wordt onthouden en de route wordt aangewezen. Wat wil je nog meer! We zijn een A-merk en dan is het belangrijk dat je zichtbaar bent. Daarnaast is het ook lekker om je concullega’s een schop onder de kont te geven.
We werken met simpele kleuren, een helder beeldmerk en niet teveel tekst. Dat is het meest effectief. In een tijd dat ouders kunnen kiezen voor allerlei kinderopvang-organisaties, willen wij graag een van de keuzes zijn. Dan zijn we top-of-mind. Zichtbaar en vindbaar, dat is het allerbelangrijkste.”