Praxis
Frank Pruijn, directeur verkoop Praxis, over lichtmastreclame
Met ons nieuwe concept Praxis om de Hoek komen we naar de mensen toe. Lichtmastreclame speelt daarin een belangrijke rol. Zo realiseren we via dit medium bekendheid in dit nieuwe marktgebied. Waarom wij graag samenwerken met NPB Media? Ten eerste is lichtmastreclame hét medium om op strategische locaties dominant aanwezig te zijn.
Zo krijgen we veel meer bezoekers
Ten tweede is het op nieuwe locaties een enorme driver voor extra store-traffic. Als je op meerdere plekken je merk toont, dan helpt het gegarandeerd bij de keuze voor winkel A of winkel B. Wij vinden het belangrijk om het merk te tonen met adres en een pijl. Zo krijgen we veel traffic en dan is je investering relatief beperkt.
Lichtmastreclame vind je op cruciale plekken. Dat maakt het zo sterk. We hebben hier een perfecte locatie in Rotterdam, het is er ongelooflijk druk. Het loont echt om een deel van je budget vrij te maken voor deze vorm van reclame. En het mooie is: onze reclame is niet wegklikbaar. Die zie je 24 uur per dag, zeven dagen per week, het hele jaar door. Met een herkenbare boodschap om het merk neer te zetten.”