Tattoo Bob
Ralph Moelker, de zoon van en bedrijfsleider bij Tattoo Bob over lichtmastreclame
“Innovatie vinden wij belangrijk. Steeds nieuwe dingen verzinnen. Daar hoort ook goede reclame bij. Vroeger adverteerden we in kranten en h-a-h-bladen. Nu doen we alleen nog social media en lichtmastreclame. Dat is altijd top gebleven. Dat deden we vroeger al, en nu nog steeds. En waarom? Omdat er echt herkenning is.
Lichtmastreclame brengt een enorme winstmarge
De sleutel tot succes van goede lichtmastreclame is om het kort en bondig te houden. Mensen lopen of rijden er maar een paar seconden langs. Dan moeten ze meteen weten waar het over gaat. Als het bord te vol staat, dan vergeet je het. Je moet er dus goed over nadenken. Aan de ene kant van het bord zetten we iets anders dan op de andere kant. Dan kijkt men naar beide kanten. Dat is essentieel.
Wij kiezen zelf de plekken: waar men langzaam rijdt of voorbij loopt, zoals bij een zebrapad. Dan heb je even tijd om te kijken. Het gaat om die fractie van een seconde. Dan worden we gezien en herkend. Lichtmastreclame brengt een enorme winstmarge voor je bedrijf. En je investering? Die haal je er dubbel en dwars weer uit. Eigenlijk zijn je kosten te verwaarlozen.”