Zushi Amsterdam
Chi Min Ho van sushi-restaurant Zushi in Amsterdam over lichtmastreclame
“Ik ben eigenaar van Zushi, een sushi-restaurant met lopende band-concept in Amsterdam. Nu de concurrentie tegenwoordig vrij stevig is, moeten we ons onderscheiden in kwaliteit en service. En omdat er zoveel dagjesmensen en toeristen naar Amsterdam komen, is het heel belangrijk om ons bedrijf goed te profileren. Lichtmastreclame helpt daarbij. Mensen zijn immers best wel impulsief. Het is niet zozeer dat ze op zoek zijn naar een bepaald restaurant. Als mensen honger hebben, willen ze op dat moment iets eten. Dat gaat vaak net zoals een impulsaankoop. Daarom is het heel belangrijk dat wij goed gezien worden.
Onze lichtmastreclame is strategisch geplaatst
Je kunt wel op je smartphone kijken, maar zo’n bord met een pijl zegt toch direct iets meer dan als je het eerst moet opzoeken. En dan de locatie nog. Door de lichtbakken heel strategisch te plaatsen ontstaat het effect dat er meer bezoekers komen in ons restaurant. De plek van de lichtmastreclame ten opzichte van het restaurant is zo’n goede match, dat we nu veel meer traffic krijgen in onze zaak.”