Customer Service

Meest gestelde vragen

Antwoorden op de meeste gestelde vragen.

Algemeen

Wat is het formaat van mijn lichtmastreclame?
Op de NPB Media website vindt u de aanleverspecificaties per gemeente. Het formaat van de lichtmastreclame staat ook op uw contract.
Maakt NPB Media ook mijn ontwerp?
Als u uw logo aanlevert en de tekst die op de reclame moet komen, dan maken wij een ontwerp voor u. U krijgt dit altijd ter goedkeuring nog te zien. Het ontwerp is inclusief 1 correctieronde.
Ik heb een klacht of een vraag die hier niet vermeld staat. Waar kan ik terecht?
U kunt contact opnemen met customerservice@npbmedia.nl. Ons team helpt u dan graag verder.
Wat is mijn opzegtermijn?
De opzegtermijn is afhankelijk van de looptijd van uw contract. Op de achterzijde van uw contract staat de opzegtermijn.

Buitenreclame

ik heb nog geen logo of tekst. Kan NPB Media dit voor mij maken?
Ja dat kan. De kosten hiervoor bedragen € 250,- excl. BTW.
Hoe lang duurt het voordat mijn lichtmastreclame hangt?
Dit hangt af van de gemeente waarin uw lichtmastreclame wordt geplaatst. Bij gemeentes waar wij geen vergunning hoeven aan te vragen is de doorlooptijd 8 weken, bij gemeentes waar wij een vergunning voor de lichtmastreclame moeten aanvragen is de doorlooptijd 12 tot 16 weken. Uw accountmanager weet wat voor uw gemeente geldt. Doorlooptijden zijn indicatief en mede afhankelijk van de snelheid van aanlevering van uw ontwerp of logo, de snelheid van goedkeuren en het verkrijgen van vergunning van de gemeente indien dit nodig is.
Ik ga verhuizen, kan mijn lichtmastreclame naar een andere locatie?
Ja, uw lichtmastreclame kan ook verhuizen. Afhankelijk van uw gemeente kan het zijn dat we voor de nieuwe locatie een vergunning moeten aanvragen. De kosten voor een verplaatsing zijn € 335,- excl. BTW. U kunt uw verzoek mailen naar customerservice@npbmedia.nl
Ik heb een nieuwe huisstijl, kan ik mijn lichtmastreclame aanpassen?
Ja, u kunt een decoratiewijziging laten uitvoeren. De kosten hiervoor bedragen € 595,- excl. BTW. U kunt hierover mailen naar customerservice@npbmedia.nl Het is handig als u uw contractnummer hierbij vermeldt.
Ik wil een andere locatie en een aanpassing van mijn lichtmastreclame.
Dat kan uiteraard. De kosten voor deze combinatie zijn € 795,- excl. BTW. U kunt hierover mailen naar customerservice@npbmedia.nl. Het is handig als u uw contractnummer hierbij vermeldt.
Ik heb een advertentie in een informatie/plattegrondkast die ik wil wijzigen.
Dat kan uiteraard. U kunt dit mailen naar customerservice@npbmedia.nl. Het is handig als u uw contractnummer hierbij vermeldt.
De informatie/plattegrondkast is kapot.
Dit kunt u mailen naar customerservice@npbmedia.nl Wilt u hierbij vermelden om welke gemeente en straat het gaat? Als het niet teveel moeite is, zouden wij graag een foto ontvangen, dan kunnen wij direct de juiste mensen erheen sturen.
De klok van mijn klokreclame staat stil of loopt achter.
Dit kunt u mailen naar customerservice@npbmedia.nl. Wilt u hierbij vermelden om welke gemeente en straat het gaat? Als u het nummer op de klok kunt lezen, dan ontvangen we dat ook graag.
Hoe vaak wordt mijn lichtmastreclame, informatiekast, klokreclame of rotondebord schoongemaakt?
Wij maken al onze reclame-objecten 1 keer per jaar schoon aan de buitenzijde en 1 keer in de 2 jaar worden de lichtmastreclames ook aan de binnenzijde gereinigd.

Digitale Buitenreclame

Wat is de lengte van mijn advertentie?
Op uw overeenkomst staat de uitzendtijd vermeld die u per uitzending / loop heeft.
Hoe kan ik mijn digitale advertentie aanleveren?
Het bestand met uw advertentie-uiting kunt u aanleveren via de mail naar customerservice@npbmedia.nl. Bestanden groter dan 9 MB kunt u versturen via npbmedia.wetransfer.com. Heeft u vragen bel dan met 023 – 5384844.
Ik wil mijn advertentie wijzigen
Het bestand met uw nieuwe advertentie-uiting kunt u aanleveren via de mail naar customerservice@npbmedia.nl. Is het bestand groter dan 9 MB, dan kunt u versturen via npbmedia.wetransfer.com. Heeft u vragen bel dan met 023 – 5384844.
Hoe vaak kan ik mijn advertentie wijzigen?
U kunt altijd uw uiting wisselen en deze bijvoorbeeld aanpassen aan een specifieke doelgroep, andere aanbieding of de actualiteit.
Mag ik elk soort reclame-uiting inzetten?
U mag elke uiting inzetten zolang deze qua tekst, afbeelding en/of boodschap naar oordeel van NPB Media niet een gerede kans loopt in strijd te zijn met de openbare orde, de goede zeden, ter plaatse geldende regelgeving, volgens de wet geldende bepalingen, in strijd is met de rechten van derden of anderszins maatschappelijk ongepast. U kunt (nog) geen bewegende beelden inzetten omdat dit door de gemeenten niet wordt toegestaan.

Aanleverspecificaties

U kunt zelf het ontwerp voor uw lichtmastreclame aanleveren (bijvoorbeeld via uw drukker, reclame- of ontwerpbureau) of NPB Media kan het ontwerp voor u verzorgen.

BEKIJK AANLEVERSPECIFICATIES

Direct contact met een buitenreclame specialist

Bel direct de Customer Service voor alle vragen over uw buitenreclame product.

023 5173 557

Schrijf u in voor buitenreclame alerts

En u bent als eerste op de hoogte van de laatste buitenreclame ontwikkelingen.

Wilt u liever direct contact? Bel 023 5173 557

Download brochure

Vul uw gegevens in en u ontvangt direct de brochure over lichtmastreclame.

Bel mij terug

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Wij bellen u zo snel mogelijk terug.
Wilt u toch liever direct contact?
Bel 023 5173 557