4 redenen om te kiezen voor Lichtmastreclame en Rotondereclame
1. Substantiële hoge extra inkomsten voor uw gemeente
Door inzet van lokale buitenreclame (Lichtmastreclame en Rotondereclame) stijgen de inkomsten voor uw gemeente substantieel. Afhankelijk van de grootte van uw gemeente kunt u denken aan 10 duizenden euro’s…. per jaar! Omdat dit vastgelegd wordt in een Concessieovereenkomst, is uw gemeente verzekerd van deze inkomsten over een periode van ten minste 5 jaar. Dat tikt aan!
2. Een sterker lokaal MKB
Het is voor gemeenten van groot belang dat lokale ondernemers succesvol zijn. Dat ze hun diensten en producten lokaal en betaalbaar kunnen promoten. NPB Media biedt met lokale buitenreclame het netwerk bij uitstek voor succesvolle bedrijfspromotie. Want alleen onze media bevinden zich in de directe omgeving van de ondernemer. Dag en nacht. Het hele jaar door.
3. Beperking van het aantal verkeersbewegingen
Lichtmast- en Rotondereclame geven duidelijk de kortste en veiligste route aan naar de lokale plaats van bestemming. Dit betekent aanzienlijk minder verkeersbewegingen. En dus minder energieverbruik en een verbeterde verkeersveiligheid.
4. Duurzaam
NPB Media voelt zich als marktleider in lokale buitenreclame in Nederland extra verantwoordelijk om voorop te lopen op het gebied van duurzaam maatschappelijk verantwoord ondernemen. We doen dit op twee manieren:
- Het gebruik van duurzame materialen. Bijna 100% van onze gebruikte materialen zijn refurbished. En alle materialen in onze buitenreclameobjecten zijn recyclebaar. Recycling wordt alleen ingezet voor objecten die door schade niet meer bruikbaar zijn of voor onderdelen die aan het einde van hun levenscyclus zijn.
- Het drastisch reduceren van uitstoot in onze bedrijfsvoering. Dit gebeurt onder andere door het sterk reduceren van vervoersbewegingen, het gebruik maken van elektrische of hybride voertuigen en het inzetten van de laatste generatie LED verlichting die niet alleen veel minder energie gebruikt maar ook nog eens veel langer meegaat.